Blue purple makeup

Dawno, dawno, oj dawno mnie tu nie było. Nowa praca, o którą bardzo zabiegałam okazała się być strzałem w 10, jednak bardzo mnie pochłonęła....

Dawno, dawno, oj dawno mnie tu nie było. Nowa praca, o którą bardzo zabiegałam okazała się być strzałem w 10, jednak bardzo mnie pochłonęła. Wracając wieczorem do domu nie miałam siły tu nawet wpaść i cokolwiek napisać, marzyłam tylko o pójściu spać. Potem doszły do tego problemy z oczami, z którymi borykałam się kilka miesięcy i na ten moment ustały. Nigdy jednak nie wiadomo czy nie powrócą...W ostatnim wolnym czasie dorwałam się do swojej palety Morphe 35b, którą chcę stestować wzdłuż i wszerz. Jej kolorystyka pozwala na dużą zabawę z kolorami, możemy zrobić nią makijaż jaki tylko sobie wymarzymy. Pigmentacja jest zniewalająca, cienie się nie osypują tak bardzo jak w przypadku Sleeka, który uważam bardzo pogorszył się jakościowo. Ten makijaż to pomieszanie niebieskich i fioletowych cieni, wyszło całkiem ciekawie i genialnie podbił moje brązowe oczy, z resztą same zobaczcie!





bez efektu crema z instagrama jak wyżej

Jak Wam się podoba taki makijaż, lubicie zaszaleć z kolorem? :)

Pozdrawiam, XO

Podobne posty

10 komentarzy

  1. Przepięknie Twoje oczy prezentują się w takiej oprawie :)
    Moje też są czarne, więc chyba się zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiruj się dowoli, czekam na Twoją wersję :)

      Usuń
  2. Ja w kwestii makijażu to jestem raczej nudziarą i najczęściej sięgam po naturalne odcienie brązów i beżu. U innych natomiast podziwiam takie kolorowe, odważniejsze makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, ale najbardziej to mi się podoba ten kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest najładniejszy makijaż jaki do tej pory u ciebie widziałam :) oczywiście wszystkie zawsze są piękne ale ten ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż świetny, ale moją uwagę najbardziej przyciągnął kolor na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny makijaz, z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥