GlySkinCare żel do mycia twarzy Gentle Cleanser & tonik Gly Mist

 Moja skóra jest bardzo podatna na wszelkie zapychanie, wysuszenie, podrażnienie czy nawet uczulenie. Jeśli szukam czegoś do twarzy to patrz...

 Moja skóra jest bardzo podatna na wszelkie zapychanie, wysuszenie, podrażnienie czy nawet uczulenie. Jeśli szukam czegoś do twarzy to patrzę na dwie rzeczy: dobre oczyszczanie i brak efektów ubocznych, takich, jak wyżej wspomniałam. Ciężko jest znaleźć naprawdę dobre kosmetyki do twarzy, bo każda z nas jest inna i wymaga czegoś innego. Moja cera zmienia się ostatnio non stop...była przesuszona, teraz jest już w miarę normalna, bez wyprysków. Pewnie niektóre z was pomyślą teraz, że jest ze mnie niezła szczęściara z taką skórą, mylicie się! Moje oczy, dalej chore, dalej podrażnione i suche jak Sahara reagują bardzo źle na wszystko praktycznie, więc muszę być ostrożna przy takich kosmetykach do twarzy.
Ponownie, dzięki uprzejmości firmy Diagnosis znów mogę przetestować kosmetyki GlySkinCare. Tym razem wybrałam 3 produkty do twarzy, dwa są z jednej serii i o nich opowiem wam dzisiaj..



Obietnice producenta

Żel

"Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła i alkaliów. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień. Wszystkie rodzaje cery.

Korzyści: 
  • Nie zawiera mydła i alkaliów 
  • Naturalne pH 
  • Delikatny dla skóry 
  • Skutecznie usuwa makijaż"


Tonik

"Orzeźwiający tonik do twarzy zalecany do stosowania rano i wieczorem w celu oczyszczenia, odświeżenia oraz przywrócenia naturalnego odczynu skórze.
Rodzaj cery: 
Wszystkie rodzaje cery. 
Korzyści: 
  • Odświeża i orzeźwia
  • Oczyszcza
  • Przywraca naturalne pH"



Moja opinia


Żel

Moje wymagania już znacie, nie muszę wam ich ponownie wymieniać. Ten żel to dla mnie naprawdę fajny i delikatny kosmetyk do codziennej pielęgnacji twarzy. Używam go codziennie 1x dziennie, ponieważ tak już się przyzwyczaiłam. Nie ma zapachu. Ma bardzo lejącą konsystencję, co na początku mnie trochę denerwowało, ale z czasem już się przyzwyczaiłam. Może przez to być niestety, mniej wydajny, ale u mnie tak się nie działo. Bardzo dobrze zmywa makijaż, dobrze oczyszcza skórę. Nie czuję efektu ściągnięcia po jego użyciu co jest dużym plusem, bo strasznie tego nie lubię. Nie podrażnia mojej skóry, ale po dostaniu się do oczu piecze! Fajnie się pieni i jest wydajny. Radzi sobie nawet z wodoodpornymi kosmetykami. Ogółem jest fajny, ale nie mogę wychwalić go pod niebiosa. Mogłabym porównać go absolutnie pod każdym kątem, prócz zapachu, do Ziaji z liśćmi manuka. Spełnia moje oczekiwania, ale mógłby nieco lepiej nawilżać. Jedyną rzeczą, która jest jego ogromnym plusem jest to, że diametralnie zahamował powstawanie wyprysków na moje twarzy! Sukces! Jeszcze żaden kosmetyk tego nie dokonał :)
24,50zł/200ml

ocena: ♥♥♥♥


Tonik

Bardzo lekki i przyjemny, może zacznę od tego. Świetnie oczyszcza skórę, a dodam że zmywałam nim bardzo często olej kokosowy z twarzy i radził z nim sobie świetnie. Też nie wyczułam w nim zapachu. Na początku spsikiwałam nim całą twarz, ale ten sposób jakoś mnie nie przekonał i wróciłam do pierwotnego nasączania nim wacika. Tak było mi zdecydowanie lepiej usunąć wszystko z twarzy, nie pozostawiając na niej absolutnie nic. Fajnie domywał jakieś niedociągnięcia pozostałe po żelu, wszystko ładnie schodziło i zostawało na płatku. Nie wysuszył mojej skóry, nie podrażnił i nie dał uczucia ściągnięcia. Też uważam że jest bardzo fajny, porównywalny do drogeryjnych, ale z nim polubiłam się bardziej niż z żelem. 27,90zł/200ml

ocena: ♥♥♥♥♥


Jak widzicie oba produkty są całkiem fajne dla skóry, delikatne, ale dupy nie urywają, dosłownie ;) Myślę, że jeszcze znajdę swoje ideały wśród kosmetyków oczyszczających.

Jakie są wasze ulubione kosmetyki do oczyszczania twarzy?

Pozdrawiam, XO


Ps. Zmieniłam wygląd bloga, na bardziej przejrzysty. Dajcie znać jak wam się podoba! :)

Podobne posty

16 komentarzy

  1. Chyba się skuszę na żel, bo u mnie też do tej pory żaden produkt nie powstrzymywał wyprysków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zachamował 99%! Sukces ogromny!

      Usuń
  2. Gdzie można kupić te kosmetyki?
    Mają bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na internecie ;) stacjonarnie ich nie dostaniesz :(

      Usuń
  3. ja wiele kosmetyków do oczyszczania twarzy lubię, najważniejsze to używać ich prawidłowo i większość się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale u mnie akurat pierwszy raz żel do twarzy naprawdę powstrzymał powstawanie wyprysków w 98%..szok! Cudo! :D

      Usuń
  4. o nie wiedziałam że ich kosmetyki są w tak dobrych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są droższe rzeczy i tańsze, ale za te dwie ręczę obiema rękami! Są świetne :))

      Usuń
  5. Ciekawe te produkty, jednak nie miałam jeszcze żadnego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeli nie mogę zbytnio używać ale tonik chętnie spróbuje :)
    Ja najczęściej używam pianki do mycia twarzy, później płyn, woda termalna i jakieś kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo bardzo fajny! :) Ja nigdy pianek nie używałam, ale mnie ciekawią :)

      Usuń
  7. mam ten żel i całkiem go lubię ;D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki, które są bezzapachowe :) Mam wówczas większą pewność, że mnie nie uczulą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, szczera recenzja! Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥