Yves Rocher Hydra Vegetal krem nawilżający

Tydzień próbnych matur nadciągnął i minął, na szczęście. No łatwo nie było, ale dało się przeżyć. Czeka mnie jeszcze jedno podejście i ofic...

Tydzień próbnych matur nadciągnął i minął, na szczęście. No łatwo nie było, ale dało się przeżyć. Czeka mnie jeszcze jedno podejście i oficjalny egzamin, aaa boję się :( Z tego też powodu było mnie tu mało, bo nie miałam czasu napisać i siły, bo ta jesienna aura która panuje za oknem źle na mnie działa. Całymi dniami chce mi się spać, nie mogę wytrzymać siedząc w domu lub w szkole. Tragedia! Jednak wszystko już za mną, a ja przychodzę z nowym postem o mojej nowości od YR, której wcale nie planowałam kupić. Stało się tak ze względu na rabat jaki dostałam przy założeniu karty członkowskiej YR, dlatego krem ten wyszedł mi dużo taniej niż w oryginalnej cenie. Jeśli chcecie dowiedzieć się co ja sądzę na jego temat zapraszam dalej :)


 

Nie wyobrażam sobie swojej pielęgnacji twarzy bez kremu nawilżającego. Moja skóra ma straszną tendencję do przesuszania, szczególnie w okolicach oczu, na co niestety nic nie mogę ostatnio poradzić :( Reszta twarzy wygląda w miarę w porządku, jednak ten sezon jesienno-ziomowy daje jej w tyłek. Lubię próbować, testować, dlatego sięgam po różne firmy i różne produkty. Tak właśnie trafiłam na ten krem nawilżający od YR. 




Krem używam codziennie na dzień, po oczyszczeniu buzi tonikiem do twarzy. Wieczorem nie widzę zwyczajnie potrzeby w używaniu go, ponieważ stosuję zwykły krem Nivea, który świetnie koi moją buzię przez całą noc. Jeśli chodzi o nawilżanie to ten krem sprawuje się naprawdę fajnie, cera jest gładka w dotyku i ożywiona. Niestety jak dla mnie za wolno się wchłania dlatego rano, gdy się śpieszę momentami jestem zmuszona zetrzeć jego nadmiar z twarzy :( Zauważyłam również, że jeśli się nie wchłonie strasznie przeszkadza w zrobieniu makijażu-robi plamy, miałam wrażenie że przyciemnia podkład miejscami, robi "dziury" czyli miejsca w których choćbyście bardzo chciały podkład + puder wam się trzymać nie będzie. Po jego wchłonięciu podkład trzyma się naprawdę dobrze, bo ok. 8-10h na twarzy, więc super! Zapach jest bardzo delikatny i lekki, nie drażni. Nie zauważyłam żeby mnie podrażniał lub wysuszał, ani też żeby specjalnie rozpromieniał moją skórę. Mam go od ok. miesiąca i jeszcze jest go dość sporo, więc wydajność jak najbardziej na plus! Cena: 39zl/50ml




skład

Ogółem rzecz biorąc uważam, że jest to dobry, ale nie świetny krem. Bardziej lubię się z tańszą Niveą Pure&Natural. Nie powala ;)


Maiłyście ten krem? Jaki jest wasz ulubieniec wśród kremów do twarzy?

Pozdrawiam, XO

Podobne posty

11 komentarzy

  1. Miałam go kiedyś, dawno temu ale niestety mnie zapychał. Teraz stosuję krem nr 11 i 12 Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, raczej po niego nie sięgnę. Zwykle rano nie mam czasu żeby czekać aż się krem wchłonie wiec sięgam po moj ulubiony po ktorym praktycznie od razu mogę wykonać makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam sajgon w życiu przez nieszczęsną maturę... Co do kremu to wolę kosmetyki, które szybko się wchłaniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też założyłam sobie kartę członkowską :) I też kupiłam krem, którego recenzję szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i nie lubiłam, zresztą z tej serii jeszcze nic mi akurat nie przypasowało. Najbardziej obiecujące było serum, ale okazało się, że mnie zapycha i powędrowało do mamy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale ogólnie pielęgnacji YR za bardzo nie kojarzę;( co do ulubionego kremu to chyba nie mam jednego. Wszystko żalezy od pory roku i kondycji skory. Jednym, z tych którym naprawde ufam jest krem Kiehl'sa. Swietnie nawilża, koi i błyskawicznie sie wchlania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znalazłam jeszcze swojego ulubionego kremu nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż szukam idealnego kremu nawilżającego za niewielkie pieniądze. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam gdzieś próbkę, kiedyś się za nią wezmę by sprawdzić :D aktualnie moim ulubionym kremem jest krem-żel z serii hydrain 3 Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgorzata Mielniczek5 grudnia 2015 01:30

    Ja uwielbiam ten krem ❤ Jest dla mnie idealny. Nie zapycha, super nawilża i starcza na długo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielonym Okiem7 grudnia 2015 07:05

    Produktów tej firmy jeszcze nie używałam, a Ja aktualnie uwielbiam krem Ziaja Awokado i na noc Ziaja kuracja nawilżająca :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥