GARNIER, MICEL DLA WRAŻLIWCÓW

Dawno do was nie pisałam kochani, szczerze brakowało mi tego. Mimo wszystko same wiecie jak to jest z wakacjami, raz się coś chce a raz nie...

Dawno do was nie pisałam kochani, szczerze brakowało mi tego. Mimo wszystko same wiecie jak to jest z wakacjami, raz się coś chce a raz nie..w każdym razie wracam już do was z nowościami. Dzisiaj chciałabym wam przybliżyć micel, który od dość dawna króluje na polskim (i myślę że nie tylko) rynku. Moja przygoda z nim zaczęła się bardzo dawno i jest bardzo owocna. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na jego temat, zapraszam dalej. 




OBIECANKI CACANKI

Jak to na producenta przystało każdy musi nam coś poobiecywać, więc zacznijmy od tego."Jeżeli szukasz skutecznego, szybkiego i łatwego w użyciu produktu, który w jednym geście oczyszcza skórę i usuwa makijaż to jest stworzony dla ciebie.Płyn micelarny 3w1 to prosty sposób, aby usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić skórę(twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu-micele wiążą je niczym magnes. Efekt: idealnie czysta skóra bez pocierania. Odpowiedni do wszystkich typów skóry, także do cery wrażliwej. Bezzapachowy. Płyn micelarny 3w1 dostępny jest w opakowaniu o dużej pojemności 400ml, które wystarczy na 200 zastosowań. 


JAK TO JEST NAPRAWDĘ?

Chcę wam zaznaczyć, że bardzo lubię firmę Garnier. Mam z nią same dobre doświadczenia, nigdy nic mnie nie uczuliło, wszystko spełniało swoją rolę tak jak powinno. Ten micel kupiłam głównie, dlatego że kocham testować nowości. Gdy pierwszy raz zobaczyłam go w sklepie pomyślałam, ze pewnie musi być całkiem fajny, jednak ta cena 17-18zł mnie odstraszyła. Nieco później po przczeytaniu kilku przychylnych recenzji na jego temat wzięłam go i nie pożałowałam. Przejdźmy do konkretów. Uważam, że jest to najlepszy płyn micelarny na rynku. Śmiało mogę po porównać z droższą Biodermą, jednak dla mnie była ona  strasznie wysuszająca. Do zmycia makijażu wystarczy mi jedynie jeden wacik, jeśli chodzi o oczy. Tak jak producent obiecał, nie muszę pocierać oczu i ich podrażniać. Wystarczy, ze przyłożę mokry wacik do oka, odczekam i lekko usunę makijaż. Wszystko pięknie schodzi.






Nie podrażnił mi w żaden sposób skóry. Używam go odkąd jest na rynku i starcza mi na bardzo długo, w zależności od tego jak dużo go potrzebuję. Przy maksymalnym czasie na który mi wystarczył było to chyba 4 miesiące. Wow! Nigdy bym się nie spodziewała, że zwykły micel może starczyć na tak długo!! Jak wcześniej wam wspomniałam minusem dla mnie jest cena, jednak jeśli patrzycie pod perspektywą czasu na jaki wystarcza to faktycznie wolę wydać te 18zł i mieć kosmetyk na długo. Ja czasem stosuję go również jako tonik do twarzy bo również w tym wydaniu sprawdza się świetnie. Ogółem, polecam wam go szczerze. Ja nie zamierzam go opuścić.


Miałyście ten micel? Jak wam się sprawdza?

Pozdrawiam XO

Podobne posty

4 komentarzy

  1. mam, używam...również jestem na tak ;) i jeszcze jest bardzo wydajny...butla starcza mi na baaardzo długo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój hit wśród płynów micelarnych, lubię również te AA jednak ten ze względu na skład, cenę i działanie jest meeeeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubieniec zazwyczaj kupuję go w promocji :))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥