Revlon Colorstay foundation for normal/dry skin

Kocham eksperymentować z podkładami. Nie zawsze jednak wychodzi mi to na dobre. Przebrnęłam przez naprawdę kitowe aż po te warte każdych ...

Kocham eksperymentować z podkładami. Nie zawsze jednak wychodzi mi to na dobre. Przebrnęłam przez naprawdę kitowe aż po te warte każdych pieniędzy. Tak też trafiłam na mój idealny Revlon. Wzięłam go z polecenia koleżanki, "a bo taki wychwalany" to czemu nie brać? Kupiłam, wydałam sporo kasy i wyszłam ze sklepu ze średnio zadowoloną miną. Jak się okazało po pierwszy użyciu już go pokochałam. Zostanę z nim na dłużej.



W większości sklepów kosztuję od 60-80zł. Ja nie chciałam za niego przepłacać, więc poszłam do jednej z tańszych drogerii Filirt w Krakowie i zapłaciłam 40zł. Bardzo lubię tam chodzić, bo kosmetyki nie są stare, przeterminowane, lecz w normalnym stanie i kosztują znacznie mniej.

Przyznam że bardzo nie zadowala mnie fakt że nie ma pompki, ale jakoś da się to przeżyć i przywyknąć do tego.Na początku zawsze wylewałam za dużo podkładu na rękę i cała masa mi zostawała, dlatego potem bardzo szybko kończył się jego żywot. W miarę z czasem już nauczyłam się jak go "dawkować". Z nakładaniem na twarz było już łatwiej, bo bardzo łatwo się rozprowadza i zostaje na miejscu co ważne, na cały dzień. Trzyma się naprawdę sensownie!! Nie podkreśla mi suchych skórek, nie wysusza. Ja utrwalam go dużą ilością pudru, dzięki czemu mam zapewnioną jego wytrzymałość.




Dotąd nie spotkałam się z podkładem, który by mi na tyle podpasował. Naprawdę! Jego wytrzymałość zrobiła na mnie mega pozytywne wrażenie i w tym momencie nie kupuję innych podkładów niż ten. Szkoda, że producenci innych firm nie są w stanie zrobić podkładu na miarę tego.




Miałyście ten podkład? Polecacie?
Pozdrawiam XO

Podobne posty

2 komentarzy

  1. Mam ten podkład w tym samym kolorze :D Jakos przez rok był to moj jedyny podkład, ale z czasem zaczelam testowac nowe podklady i tez zrobil sie dla mnie za "ciężki". U mnie jest bardzo widoczny na buzi. Jednak caly czas regularnie do niego wracam, jesli mam jakies wazniejsze okazje :D Ten podklad na pewno cały czas bedzie obecny w mojej kosmetyczce:D Jesli chodzi o trwalosc to jak najbardziej polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych, niezawodnych podkładów :)) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥