My hair care routine

Hej dziewczyny! Długo się zastanawiałam czy post tego typu wam się w jakiś sposób przyda, ale stwierdziłam, że raz kozie śmierć. Na...

Hej dziewczyny!


Długo się zastanawiałam czy post tego typu wam się w jakiś sposób przyda, ale stwierdziłam, że raz kozie śmierć. Na moją pielęgnacje włosów, twarzy czy ciała nie składa się nigdy jakoś super wiele kosmetyków, o których mogłabym się rozpisywać dniami i nocami, nie jestem takim typem. Przyznam, że lubię kosmetyki typu 2in1, ale z własnego doświadczenia wiem, że nie służą mi ani trochę. Przeszłam przez wiele firm, wiele kosmetyków, ale pewnym produktom jestem wierna odkąd je odkryłam.
Nie są to jakieś kosmetyki z "wyższej półki" typu L`Oreal(którego swoją drogą nie lubię za skład etc.) czy Pantene. Nie czuję się zobowiązana do kupowania takich kosmetyków, przeciwnie. Teraz wiele z nas nie raz kusi się na jakiś kosmetyk kierując się głównie ładnym opakowaniem, ciekawą reklamą. Często na takim spocie widzę dziewczyny, które mają włosy jakby od razu wyszły od fryzjera, a nie umyły włosy nowym cackiem które zrobi z nich piękności. Nie. Na prawdę czasem jestem zażenowana reklamami. Teraz przejdźmy do konkretu.




Wyżej wspomniałam wam o dwóch produktach, którym jestem wierna odkąd je poznałam. Tymi produktami są jedwab z Green Pharmacy i odżywka do włosów suchych i łamliwych w sprayu Radical. Nigdy, ale to nigdy nie wypróbowałam lepszych kosmetyków do włosów! Pierwszy z nich używam chyba odkąd pojawił się na rynku. Skusiłam się na niego po długich przeszukiwaniach internetu w celu sprawdzenia jego recenzji, sugerowałam się też tym czy faktycznie działanie jedwabiu ma jakiś korzystny wpływ na zniszczone końce. W końcu doszło do tego, że go kupiłam. Nawet nie wiecie jak bardzo jestem zadowolona z tej decyzji. Nigdy nie byłam posiadaczką idealnych włosów, tym bardziej końcówek, które zawsze są przesuszone. Jedwab pomaga mi od długiego czasu i nie zamienię go na nic innego! Drugi z kosmetyków natomiast odkryłam stosunkowo niedawno, bo kilka miesięcy temu. Używam go zaraz po myciu włosów, dzięki czemu łatwiej jest mi je rozczesać. Nadaje im fajny zapach i świetnie pielęgnuje. Przyznam, że odkąd go używam prościej jest mi ujarzmić moje kudły, niż wcześniej gdy go nie używałam. Miałam już kilka tego typu kosmetyków(Marion. Joanna, Schauma itd), ale żaden nie sprawdził mi się tak dobrze jak ten. Od dobrych parunastu tygodniu jestem mu wierna i nie zamieniam go na nic innego.


Jeżeli chodzi o szampony i odżywki do włosów sytuacja wygląda nieco inaczej. Jestem typem królika doświadczalnego i Zosi samosi, więc zawsze muszę wypróbować coś nowego, a nawet jeśli ma podzielone opinie za i przeciw to i tak muszę go kupić. Tak też jest jeśli chodzi o szampony, odżywki czy nawet maski do włosów. U siebie miałam już chyba wszystkie możliwe, ale moje włosy są dość specyficzne. Nigdy nie lubiły się z tymi super ekstra wypasionymi szamponami za 20zł z L`Oreal czy innymi tego typu produktami. Zwyczajnie były obciążone i przetłuszczały się nawet 3x szybciej. Pamiętam, jakie to było uciążliwe. Ugh. Później postawiłam na same ziołowe składniki w mojej pielęgnacji włosów i tak byłam wierna szamponowi Radical z tej samej serii co ten spray. Szczerze? Używałam go też przez kilka miesięcy, ale potem znowu zapragnęłam czegoś innego. Tak trafiłam na szampon z Timotei z ekstraktem z awokado. Wyjątkowo polubiłam ten szampon, jego zapach, działanie i to jak pielęgnuje moje włosy. Później dokupiłam odżywkę, ale nie znalazłam tej samej co szampon, więc kupiłam wersję z ekstraktem z jaśminu, olejkiem arganowym i migdałowym. Przyznam, że jeszcze chyba nigdy nie widziałam aby moja odżywka tak dobrze działała! Efekt po umyciu jest widoczny od razu. Końce są gładkie(ja swoje odżywki zawsze kładę od połowy długości włosów do końca, aby nie przeciążyć ich u nasady), błyszczące i miłe w dotyku. Nie raz do niej wrócę!


mój naturalny kolor i stan włosów




Używałyście kiedyś tych kosmetyków? Czego wy używacie i co polecacie do codziennej pielęgnacji?

Pozdrawiam XO

Podobne posty

2 komentarzy

  1. Ładny jest Twój naturalny kolor włosów :) Ja ostatnio zapominam zadbać o swoje, zaniechałam olejowania i to był wielki błąd.
    Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥