Hakuro & Beauties Factory Nude Palette, as my lately gift for The Children`s Day

Cześć kochani! Tak dawno do Was nie pisałam, nie lubię tego, ale natłok nauki i zabieganie nie pozwoliło mi na napisanie jakiejkolwiek not...

Cześć kochani!
Tak dawno do Was nie pisałam, nie lubię tego, ale natłok nauki i zabieganie nie pozwoliło mi na napisanie jakiejkolwiek notki dla Was. Same doskonale wiecie jak to jest z końcem roku szkolnego, dużo rzeczy trzeba załatwiać, w szkole i nie tylko. Po tym tygodniu czuję się wyczerpana do ostatniej krzty, marzę aby się położyć i wreszcie nadrobić zaległości w czytaniu książek. Oj tak!

Przechodząc do sedna sprawy. Za pewne pamiętacie, że był dzień dziecka? No na pewno! Sama o nim doskonale pamiętam zawsze haha. Na początku nic specjalnego nigdzie dla siebie nie widziałam..w sklepach nic mnie nie interesowało, bo moje ulubione motywy już poszły w "niemodę", tj. collegówki i różne tego typu ubrania. W drogeriach też nic nie widziałam co by przykuło mą uwagę na tyle, żeby to "chcieć, pragnąć i kupić". W końcu przypomniałam sobie, że przecież mam do zrealizowania swoją "listę obowiązkowych zakupów". Co na niej znalazłam? 










Tak, znalazłam na niej kolejne pędzle i paletę cieni nude od BH Cosmetics. Od razu weszłam na stronę, na której  znalazłam najniższe ceny  i zamówiłam jako swój prezent na dzień dziecka. Nawet nie wiecie jaką radość mi to sprawiło! Tak dawno nic nie zamawiałam..wstyd się przyznać. 

Postawiłam na podstawę i minimalizm. Wybrałam pędzel do korektora-H66, do modelowania twarzy w bardzo małych partiach-H22, do nakładania cieni-H79 i do brwi-H85. Pędzle jak zawsze eleganckie, delikatne w dotyku no i idealne jak dla mnie. 




Drugą i ostatnią rzeczą jaką zamówiłam była paleta BH Cosmetics Natural Nude. Znajduje się w niej 28 naturalnych cieni. Marzyłam o tej palecie już od bardzo długiego czasu! Cieszę się jak 5-latka z lizaka, mając ją w swoim zbiorze, moje marzenie się spełniło! Pigmentacja cieni jest świetna, powiedziałabym, że nawet lepsza od cieni Sleeka, więc trochę mnie to zaskoczyło, ale pozytywnie. Już mam mnóstwo planów na makijaże tą paletą!




Jak minął Wam Dzień Dziecka? Też sprawiłyście sobie prezent?
Pozdrawiam XOXO

Podobne posty

4 komentarzy

  1. Oj marzy mi się paletka BH Cosmetics Natural Nude. Bardzo lubię tak naturalne kolorki !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Hakuro H79 i bardzo go lubię, jest idealny do rozcierania, z tym że mam wrażenie, iż zmienił trochę kształt od czasu zakupu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na opinie paletki,też chcialam ją kupić ale opinie są różne..... trwałość mniej mnie interesuje głównie chodzi o rozcieranie,pigmentację i blendowanie ;)
    Czekam i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pędzle Hakuro co prawda mam jeden , ale jestem z niego bardzo zadowolona. Mam zamiar poszerzyć swoją kolekcję bo naprawdę są bardzo dobrej jakości :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Jest mi mega miło, że tu zajrzałaś! i doceniasz moją pracę!
Właśnie wywołałaś u mnie największy uśmiech jaki się da! ♥♥